Reklamace naturcomp

závada výrobku

Reklamace

Při zjištění závady výrobku v záruční době má kupující právo uplatnit u prodávajícího odpovědnost za vady – reklamaci. Dříve než nám reklamované zboží zašlete, zatelefonujte nám prosím. Z dlouholeté zkušenosti víme, že je možné mnoho “závad” odstranit právě telefonickou konzultací.

Uplatnění reklamace

Uplatněná reklamace by měla obsahovat tyto základní údaje:

  • Důkladný popis závady
  • Požadavek na způsob vyřízení reklamace
  • Číslo faktury při zakoupení zboží
  • Kontaktní údaje spotřebitele
  • Doporučuje se předložit doklad o koupi či záruční list


Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Nevztahuje se na vady způsobené běžným opotřebením zakoupeného zboží, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací, neodborným zásahem do výrobku či nevhodným skladováním. Na spotřební část výrobku – baterie či akumulátory – platí záruka po dobu životnosti baterie, běžně 6 měsíců.

Vyřizování reklamací se řídí obecně platnými právními předpisy. O reklamaci prodávající rozhodne do 2-3 dnů, ve složitých případech do 7-10 dnů, a to po konzultaci s výrobcem. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti dní, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

k vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Stáhněte zde: pdf soubor (k tisku)